Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

2013

Kategori: Allmänt

Både jag och bloggen har tagit lite semester nu när jag varit hemma i Sundsvall. Har varit hemma i nästan tre veckor nu, men imorgon åker vi hem mot Luleå igen. Det är både och att åka hem, men det ska bli skönt att få tillbaka vardagen och de vanliga rutinerna igen. Hur skönt det än är med ledighet och oplanerade dagar så är jag nu en rutinmänniska i alla fall. 
 
Ser fram emot att få komma hem och ta tag i mina mål för detta år. Har äntligen fått motivation och ork till träningen och det har vuxit fram några mål som jag skulle vilja uppnå. Med en stark motivation och vilja hoppas jag att det inte är några större problem. 
 
Har jobbat lite under tiden jag varit hemma i Sundsvall och jag känner verkligen att jag gjort rätt val med att börja studera. Jag har till och med saknat att sitta nedsjunken i böckerna (jag vet att jag är konstig). Det trodde jag aldrig att jag skulle känna innan jag påbörjade min utbildning.
 
Dagen idag skall spenderas till tite pluggande och ett försök till att ta mig in till stan och reklamera en julklapp och lämna till baka en!
 
Återkommer senare med ett bildregn från mitt jul och nyår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: