Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Förväntan

Kategori: Allmänt

Vi är så många som läser de kurser jag gör, ca 200-300 stycken vid det ordinarie tentatillfället. Eftersom vi är så många så får lärarna "dispens" när de skall rätta våra tentor, de får tjugo arbetsdagar på sig istället för femton. Det roliga med det hela är att jag från och med dagen efter tentan loggar in på "Mitt LTU" för att se om jag fått något resultat. Det är inte bara en gång per dag heller, utan det är nog ett tjugotal. Kaaaanske har de hunnit rätta tentorna. Vad tror jag? Att de är supermän som rättar trehundra tentor på en kafferast? Men det är är stor förväntan ända tills man får det där resultatet, svart på vitt! Jag hoppas på glädjande besked denna gång och glädjetårar istället för tvärtom när jag fick reda på Mikroteorin förra gången. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: