Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Ser att det fortfarande finns några som besöker denna väldigt aktiva blogg. Att den är aktiv är ironi, men att det finns de som fortfarande besöker den är dagen sanning. Roligt. Nu är vi inne i juni och det var ett tag sedan jag skrev och sedan dess har det hänt mycket, eller det kommer hända mycket framöver. På onsdag skriver jag läsårets sista tenta och på torsdag får jag äntligen åka hem till mitt Sundsvall igen. Till mina vänner, familj och släkt. Som jag längtat. Det är inte alltid lätt att vara stark på utsidan, när insidan är kaos. Äntligen börjar dock saker reda upp sig. På måndag börjar jag mitt nya sommarjobb. Ett jobb som jag kommer kunna relatera med min utbildning. Ett jobb som jag förhoppningsvis kommer se fram emot att gå till. Ett jobb som kommer göra mig glad. På onsdag tänker jag gå all in på tentan och verkligen klara den även om jag tycker den är apsvår. Jag vill verkligen klara den så att jag kan känna mig lugn inför hösten när jag ändå kommer att ha en hel del att göra. Jag ska för första gången flytta in i en egen lägenhet. Känns spännande och kul. Vad jag mest ser fram emot? Att ha ett helt badrumsskåp för mig själv. Haha! Ibland är det de små sakerna som sätter guldkant på vardagen. Vart jag ska flytta vet jag inte än eftersom det är lite trögt på lägenhetsfronten här i Luleå. Man kan inte välja och vraka mellan ettorna om jag säger så. Det känns lite skumt att flyttpacka nu utan att veta vart och när jag ska få packa upp mina saker igen. Vart det än blir så utgår jag från att det kommer bli bra. Det handlar ju ju bara om 2 år som högst. 
 
Nu ska jag fortsätta pluggandet med huvudet i lagboken.
 
Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: