Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Träning

Kategori: Allmänt

I och med att jag avbröt Lidingöloppet p g a sjukdom så avbryts också min möjlighet till att avsluta en svensk klassiker i o m Vasan till vintern. Visst, jag hade kunnat hoppat på Vasan till vintern och börjat om, men jag känner att jag varken har tid eller pengar till att påbörja ännu En svensk klassiker nu. När studierna är klara ska jag absolut göra En svensk klassiker. 
 
Det var alltså väldigt, väldigt längesedan jag tränade utan att ha något speciellt mål. Faktiskt väldigt skönt då jag på sista tiden bara känt träningen som ett måste och inte som något roligt och lustfyllt. Nu kan jag träna det jag vill för dagen och behöver inte känna någon press. 
 
Målet med min träning nu är att det skall vara lustfyllt och att jag skall börja bygga upp kroppen igen. 
 
Var och tränade spinning ikväll, väldigt längesedan sist och väldigt roligt. Det är verkligen något speciellt med spinning, lyckas aldrig ta ut mig på samma sätt med landsvägscykling. 
 
Innan passet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: