Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Pang, bom, krasch

Kategori:

Är helt slut/trött/uttömd på energi. De senaste veckorna, sedan de nya kurserna startat, har varit katastrofala. Allt har gått i 190, minst. Vi läser just nu typ 200%. Allt som annars skall hinnas med på 10 veckor ska vi nu hinna med innan jul, alltså på fem veckor. Inte så konstigt då att jag inte orkar så mycket mer än plugga, äta och sova. Den här veckan startade med två monsterpass på skolan, i måndags satt vi i 10h och igår satt vi i 12h. Idag har vi haft redovisning av en seminarieuppgift på eftermiddagen och på förmiddagen träffades gruppen och gick igenom hela uppgiften. När vi var klara med redovisningen gick jag hem och däckade, helt slut. Har precis vaknat nu och skall börja ladda för nästa seminarium som är imorgon där vi ska göra en redovisning i vår andra kurs, marknadsföring.

Vill så gärna träna, vill så gärna känna att jag kan sätta mig i soffan och "slöa" med gott samvete, men tyvärr inte än. Det här tar knäcken på mig!

Lite extra energi kom igår ändå, fick resultatet på den första av våra två tentor vi gjort nu i höst och jag KLARADE den! Så himla glad och nöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: