Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har dagen verkligen gått i ett med lektioner hela dagen så jag var rätt mosig i huvudet när jag kom hem. Vi har ju påbörjat två nya kurser den här veckan så det är mycket nytt att ta in och det blir lätt kortslutning. Tog tag i middagen direkt när jag kom hem när jag ändå var helt mosig och inte hade någon möjlighet att ta in något mer just för stunden och sen nu ikväll har jag sedan suttit med lite skolarbete och känner att jag börja förstå allt mer. 
 
Imorgon är det lektionsfri dag igen och då skall vi ägna hela dagen åt vårt grupparbete i marknadsföring, tror det kommer bli jättebra. 
 
Började skratta åt mig själv tidigare idag när jag insåg att jag började skriva på norrländska. Kanske blir en äkta norrlänning av mig med till slut, vem vet!
 
Trevlig kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: