Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Mikroteori

Kategori: Allmänt

 
Jag vet inte vad som är värst, stressen av att inte "kunna allt" eller att inte klara tentorna. Jag har höga krav på mig själv och jag vill självklart klara tentorna, samtidigt som jag vet att alla åker på omtenta någon gång (de flesta i alla fall. Just nu har jag stor ångest över Mikroteorin. Jag känner inte att jag har 100% grepp om den ännu och det gör mig nervös och orolig inför tentan. Jag vill kunna allt och det både framlänges och baklänges. Antar att det är något man får lära sig vid universitetsstudier, att man inte kan/hinner lära sig allt om allt. Men jag vill ha kontroll och det får jag bara om jag kan allt. Men, men... Det är väl bara att bita ihop och hoppas på att det går bra. 
 
Det hela blev ju inte bättre av att jag vaknade upp med feber imorse och kände mig allmänt risig. Tog mig iväg på skolan i alla fall och har fått lite gjort i alla fall men med både Ipren och Alvedon i kroppen känns det lite bättre i alla fall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: