Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Nu är äntligen tentaperioden över och man kan bli människa igen. I fredags tog vi morgonflyget hem till Sundsvall, och i natt har jag åkt nattåget hem. Att åka natttåg bjuder inte på någon slönhetssömn direkt, även fast att jag hade liggvagn. Att sova med fem helt okända kvinnor i en minimal hytt gör väl inte att man känner sig jätteavslappnad direkt. Det vart ett fåtal timmars sömn och jag kom hem till Luleå i tid i allafall, och det är huvudsaken.
 
Vi börjar en ny läsperiod idag och det innebär två nya kurser. Nu skall vi läsa marknadsföring och mikroteori (nationalekonomi). Båda kurserna verkar mycket intressanta och det skall bli spännande att påbörja dessa. Vi hade introdukton i de båda kurserna idag och det kommer bli fullt upp vill jag lova, gruppuppgifter i båda kurserna med ett flertal deluppgifter. Imorgon har vi lektionsfri dag och då skall jag försöka styra upp dessa kurser så får riktigt bra struktur ändå från start.
 
//Elin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: