Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Måndag

Kategori: Allmänt

Vaknade med ett ryck imorse kl. 07.30 och insåg att jag hade försovit mig. Kl. 08.00 skulle vi träffas i marknadsföringsgruppen och påbörja seminarieuppgift två och påbörja dess rapport. Det är tur att jag har nära till skolan och att jag har en snäll sambo som fixar frukost åt mig. Hann nästan i tid, fem över var jag på plats. Vi satt hela dagen och skrev på grupparbetet och blev nästan klar. Dock vet jag av tidigare erfarenheter att när man är "nästan klar" så återstår ännu mer, men det är skönt att påbörja allt i alla fall.
Sen jag kom hem från eftermiddagens föreläsning har jag fortsatt med grupparbetet. Lika bra att fortsätta medan man har lågan uppe. 
 
Nu ikväll ska jag försöka hinna med att baka lussebullar, får se hur det blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: