Mitt liv i Luleå!

"Never give up"

Sundsvall

Kategori:

Är riktigt trött idag. Det känns att det har varit ett gäng jobbiga veckor i skolan nu, men nu är äntligen föreläsningarna slut för den här terminen i alla fall. Bara två tentor och två seminarium kvar innan kurserna är helt slut.

Imorgon åker jag hem till Sundsvall och lilla Matfors för tre veckors ledighet. Det är med blandade känslor jag åker hem. Det ska bli jättekul att komma hem till familj och vänner, men det känns inge kul att lämna Björn kvar i Luleå, men på tisdag kommer han också till Sundsvall i alla fall. Håller på att packa för fullt nu, det är inte helt lätt vill jag lova. Att packa kläder, träningskläder och vinterkläder för så lång tid känns inte riktigt som min grej. Är rädd för att jag får betala övervikt på planet imorgon. Min väska med skolböcker/dator osv väger multum bara den. Det blir lättare på vägen hem när vi ska åka tåg och slipper maxvikt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: